Friday 5 August 2011

yupp aku tahu aku bukan member ko yang baik...

hye semua..
selamat bersahur..

ye aku sedar aku bukan member yang baik..
yang boleh jage semua haty member2..
kadang2 bila aq jage haty korg..
korg ade pikir  haty aku..

kadang2 smpay menitis kn air mata  dengan perangai korang semua..
aku nak luahkan,aku pikir korg kawan aku..
so aku simpan jepp perasaan terasa aty aku ke..
even benda uh menyakit kan haty aku giler2..
tapi aku ok jepp..
boleh agy tersenyum..

korang ade prob..
aku cuba tolong..
tapi korang tak pernah nampak kan..
korang nampak silap aku jepp..
tak pe la aku malas nak mengungkit..
sbb aku pikir aku buat tue semua sbb kawan aku..
nak terasa aty pon buat pew member sendiri kan..

kadang2 korang tak pikir..
bahasa yang korg gune ary2 pon leyh buat aku sakit aty..
tapi aku biar jepp..
senyum jepp..
boleh gelak agy..
boleyh agy tegur2 ngn korang..
tp korg law terasa aty..buat muka kat aku..
even nk ckp pon tak nak..

tak semestinya senyuman n gelak tawa aku..
aku hepy..
aku malas la law nk cakap benda2 cm nie..
even aku marah sekali pon aku tak pernah lah nk tulis kat status2 FB aku..
kalau aku terasa aty pon aku tak pernah nk heboh2 kan kat org lain..
sbb aku pikir benda nie semua org nmpak..
org bace..
tak pe la..
mungkin uh prinsip ko..
aku hormat..
buat la ape ko nk buat..
aku tak kisah..

base lah kan ..
bak kate org hidup di negeri org..
so faham2 jepp la..

aku try jadi member yang baik..
try nk jadi member yg ade time ko ssh n senang..
tapi ko still ckp aku hanya member ko time ko senang..
tak pe la..
mungkin bg ko aku amek kesempatan atas kesenangan yang ko ade..

padahal aku tak pernah tinggal ko..
even aku sanggup bg bahu aku untuk ko menangis..
sanggup spend time aku untuk ko..
tapi ko tak nampak semua uh..
time ko sakit ke ..
time ko sedih,ade prob aku tak pernah tggl ko sorg2..
aku try bantu ko..
tp ko still ckp aku nie member ko hanya time ko senang..
sedih kot time aku bce status ko kat FB..
tp aku tak pernah nk ckp semua uh..
simpan jepp..
ko tak pernah kn tahu semua nie..
tak pernah nmpak pon..
:((

aku tak kisah ko marah aku..
even ko cakap ko BENCI aku..
aku still boleh senyum..
boleh gelak..
sbb mungkin hary uh salah aku..
aku yang lambat..
tapi aku tak pernah cakap kat ko aku aku benci ko..
even ko pernah gak lambat nk g kelas..
aku tunggu ko..
tak pernah terlintas nk say BENCI kat ko..
tak pe la..
aku kan bukan kawan bek kan untuk ko..

tapi aku terima kasih sangat2 kat ko..
sbb sudi jgk jd member aku..
even aku bukan terbaik untuk ko..
maaf kan lah aku law aku belum cukup perfect nk jd member ko..

tapi aku tak pernah pikir nk berkawan ngn ko time ko senang jepp..
aku pernah ckp kn..
ssh senang kita still kwn..
n aku pernah ckp, jgn kerana lelaki kita jd gaduh..
soe klau kate2 aku tadi sakit kan aty ko..
aku bukan marah kat ko..
tp kalu ko terasa aku marah kat ko..
soe lah k..

thanks gak kat family ko..
sggp tolong aku kat sini..
kasi makn n tempat tido..
hilang jgk rse rindu aku kat family aku..
dpt gelak ketawa..

k la mls nk ckp2 benda cm nie..
sediy r pulak..
tak pe la..semua nie dugaan kn..
aku tabah lalui semua nie..
aku fhm semua org ade perangai n prinsip masing2..
aku hormat law uh sikap ko..
buat la aku terima ape ade nya sikap kwn aku..
tp aku try jd yg terbaik unyuk semua member aku..

k la nk out tdo..
k assalammualikum..
selamt berpoce semua..






No comments:

Post a Comment